Home

Brandy afregning etc sammenhænge mellem kurver og ligninger herunder med digitale værktøje renovere vidne Måling

Matematik - Færdigheds- og vidensmål (efter 9. klassetrin) 9.kl. - Kap. 1:  Matematisk modellering
Matematik - Færdigheds- og vidensmål (efter 9. klassetrin) 9.kl. - Kap. 1: Matematisk modellering

Format 8: Kap. 5 – Ligninger og uligheder | Mål og årsplaner – Format
Format 8: Kap. 5 – Ligninger og uligheder | Mål og årsplaner – Format

Dagsorden Mandag d. 4. september 2017
Dagsorden Mandag d. 4. september 2017

BUU, Alm.del - 2019-20 - Bilag 82: Anbefalinger, evaluering og faktaark om  nationale test, fra børne- og undervisningsministeren
BUU, Alm.del - 2019-20 - Bilag 82: Anbefalinger, evaluering og faktaark om nationale test, fra børne- og undervisningsministeren

BUU, Alm.del - 2019-20 - Bilag 82: Anbefalinger, evaluering og faktaark om  nationale test, fra børne- og undervisningsministeren
BUU, Alm.del - 2019-20 - Bilag 82: Anbefalinger, evaluering og faktaark om nationale test, fra børne- og undervisningsministeren

BUU, Alm.del - 2019-20 - Bilag 82: Anbefalinger, evaluering og faktaark om  nationale test, fra børne- og undervisningsministeren
BUU, Alm.del - 2019-20 - Bilag 82: Anbefalinger, evaluering og faktaark om nationale test, fra børne- og undervisningsministeren

BUU, Alm.del - 2019-20 - Bilag 82: Anbefalinger, evaluering og faktaark om  nationale test, fra børne- og undervisningsministeren
BUU, Alm.del - 2019-20 - Bilag 82: Anbefalinger, evaluering og faktaark om nationale test, fra børne- og undervisningsministeren

Delrapport 4 Sammenhængen mellem de nationale test og fagenes formål
Delrapport 4 Sammenhængen mellem de nationale test og fagenes formål

DE Indholdsplan 2021-2022
DE Indholdsplan 2021-2022

Vejledning til Matematik A & B, htx
Vejledning til Matematik A & B, htx

Multimodal Analytical Platform on a Multiplexed Surface Plasmon Resonance  Imaging Chip for the Analysis of Extracellular Vesicle Subsets | Protocol  (Translated to Danish)
Multimodal Analytical Platform on a Multiplexed Surface Plasmon Resonance Imaging Chip for the Analysis of Extracellular Vesicle Subsets | Protocol (Translated to Danish)

Digitale værktøjer i matematikundervisningen | emu danmarks læringsportal
Digitale værktøjer i matematikundervisningen | emu danmarks læringsportal

DIGITALE KOMPETENCER I GYMNASIET
DIGITALE KOMPETENCER I GYMNASIET

Abstract I Fælles Mål indgår digitale værktøjer som en fast del af  adskillige mål, lige fra målbeskrivelser af de matemat
Abstract I Fælles Mål indgår digitale værktøjer som en fast del af adskillige mål, lige fra målbeskrivelser af de matemat

Matematik - emu.dk - Download Bøger | 1-10 Sider | AnyFlip
Matematik - emu.dk - Download Bøger | 1-10 Sider | AnyFlip

BUU, Alm.del - 2019-20 - Bilag 82: Anbefalinger, evaluering og faktaark om  nationale test, fra børne- og undervisningsministeren
BUU, Alm.del - 2019-20 - Bilag 82: Anbefalinger, evaluering og faktaark om nationale test, fra børne- og undervisningsministeren

It, matematikdidaktik og målstyret undervisning
It, matematikdidaktik og målstyret undervisning

Abstract I Fælles Mål indgår digitale værktøjer som en fast del af  adskillige mål, lige fra målbeskrivelser af de matemat
Abstract I Fælles Mål indgår digitale værktøjer som en fast del af adskillige mål, lige fra målbeskrivelser af de matemat

Yellow Submarine Matematik August 2022 9. klasse Navn:
Yellow Submarine Matematik August 2022 9. klasse Navn:

Multimodal Analytical Platform on a Multiplexed Surface Plasmon Resonance  Imaging Chip for the Analysis of Extracellular Vesicle Subsets | Protocol  (Translated to Danish)
Multimodal Analytical Platform on a Multiplexed Surface Plasmon Resonance Imaging Chip for the Analysis of Extracellular Vesicle Subsets | Protocol (Translated to Danish)

Digitale værktøjer i matematikundervisningen | emu danmarks læringsportal
Digitale værktøjer i matematikundervisningen | emu danmarks læringsportal

3.3 Er der en lineær sammenhæng? - E-Mat.dk demo
3.3 Er der en lineær sammenhæng? - E-Mat.dk demo

Delrapport 4 Sammenhængen mellem de nationale test og fagenes formål
Delrapport 4 Sammenhængen mellem de nationale test og fagenes formål

Årsplan Matematik 17/18 CH/JW
Årsplan Matematik 17/18 CH/JW